macam mana nak kenal potensi diri sendiri ekk??

hmm..sekarang ni aku tgh mencari2 hala tuju lagi..umur dah 28thn.Kerja 9-5 hanyalah salah satu pilihan. And rasanye x salah kalau aku x pilih kerja 9-5 kan?

Walaupun dah kahwin tapi aku tetap taknak bergantung kat hubby. Aku tetap nk cari sumber duit untuk diri sendiri.Sekarang zaman moden.mana boleh harapkan suami jerr..

hmm..stumbled upon this blog - www.rahsiatarikhlahir.com.my mcm best jerr..heheh..skarang baru aku tau yg kita kena betul2 kenal potensi diri sendiri sebelum decide what we should be doing and how to succeed.

Element diri aku ialah unsur kayu.Kayu serasi dgn tanah.So aku sesuai kerja berkenaan dgn tanah laa..mcm bercucuk tanam ke..atau erti kata professionalnya bidang pertanian.hehehe..atau pun hartanah ke..hmm..satu tips yg berguna laa..rasa mcm nk attend kursus tu nanti.

hm..I will succeed..I believe in myself..I gotta be strong and I am stronger now.wahhh..!!motivated betul puan siti ni.. =P

Comments

Popular Posts